23559
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 377-379.
Uwaga dotycząca zawartości
I. Wprowadzenie.Po ci i jak studiować dydaktykę historii, 1. Zakres publikacji, 2. Cele studiowania dydaktyki i organizacja pracy studenta, II. Historia i teoria jej upowszechniania, 1. Historia jako obraz przeszłości, 2. Historia jako przedmiot nauczania szkolnego, 3. Dydaktyka i metodyka naucznia historii, 4. Cele nauczania historii, III. Proces szkolnej edukacji historycznej, 1. Metody nauczania i uczenia się historii, 2. Strategie dydaktyczne kształcenia historycznego, 3. Formy organizacyjne szkolnej edukacji historycznej, IV. Środki edukacji historycznej, 1. Dookreślenie podstawowych pojęć, 2. Środki słowne i tekstowe, 3. Mapy i środki kartograficzne, 4. Środki poglądowe, 5. Środki ćwiczeniowe i kontrolne, V. Nauczyciel historii i jego warsztat pracy, 1. Kształcenie nauczycieli historii, 2. Warsztat pracy nauczyciela historii, 3. Pracownia historyczna w szkole, 4. Kącik muzealny,szkolen muzeum.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej