23559
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks
Formatted contents note
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again