23488
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Wprowadznie, 1. Rola planowania w działalności przedsiebiorstwa, 1.1. definicja planowania, 1.2. Cechy charakterystyczne planowania-rodzaje planów, 1.3. Podstawowe zasady planowania, 2. Podstawy metodyczne sporządzania biznesplanu, 2.1. Pojęcie i cechy charaketystyczne skutecznego biznesplanu, 2.2. Typowe zastosowanie biznesplanu, 2.3. Funkcje biznesplanu, 2.4. Błędy i zagrożenia w sporządzaniu i realizacji biznesplanów, 2.5. Kryteria oceny biznesplanu i związna z nim odpowiedzialność, 2.6. Procedura tworzenia biznesplanu, 3. Części składowe biznesplanu, 3.1. Elementy składowe biznesplanu, 3.2. Zawartość biznesplanu, 3.3. Struktura biznesplanu, 4. Część wstępna biznesplanu, 4.1. Streszczenie biznesplanu-podsumowanie wykonawcze, 4.2. Charakterystyka firmy, 4.3. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia, 5. Część merytoryczna biznesplanu, 5.1. Analiza rynku i branży, 5.2. Charakterystyka produktu i procesu produkcyjnego, 5.3. Analiza strategiczna, 5.4. Plan marketingowy, 5.5. Plan finansowy, 6. Część końcowa biznesplanu, 6.1. Wnioski-plan wdrożeń, 6.2. Aneks-załączniki, zakończenie
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej