23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Aneks A: Scenariusze scenek oraz wywiady zorientowane na formułowanie celów i wywiady kontynuacyjne związane ze sprawami osobistymi klienta
Aneks B: Narzędzia budowania rozwiązań
Aneks C: Informacja zwrotna na koniec sesji dla klientów-wybrane fragmenty materiału filmowego
Uwaga dotycząca zawartości
Cele przygotowanych ćwiczeń, Nasze podejście, Rodzaje ćwiczeń, 1. Od rozwiązywania problemów do budowania rozwiązań, 2. Budowanie rozwiązań:podstawy, 3. Umiejętności służące postawie niewiedzy, 4. Rozpoczynanie:Jak zwracać uwage na to,czego chce klient, 5. Jak wzmacniać to,czego chce klient:pytanie o cud, 6. Poszukiwanie wyjątków:budowanie na mocnych stronach i sukcesach klienta, 7. Formułowanie informacji zwrotnych dla klientów, 8. Kolejne sesje:odkrywanie,wzmacnianie,i mierzenie postępów klienta, 9. Wywiad z klientem niedobrowolnym:dzieci,diady i klienci niedobrowolni, 10. Prowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej, 11. Rezultaty, 12. Wartości zawodowe a ludzka różnorodność, 13. Praktyka w instytucji, grupie i środowisku, 14. Implikacje teoretyczne.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej