23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Psychopedagogiczne aspekty samooceny, 1.1 Rozumienie samooceny i pojęć pokrewnych, 1.2 Rodzaje i funkcje samooceny, 1.3 Rozwój samooceny, 1.4. Wpływ samooceny na zachowanie jednostki, 2. Rozwijanie i korygowanie samooceny w praktyce pedagogicznej, 2.1 Kształtowanie i korygowanie samooceny jako zadanie wychowawcze, 2.2 Terapia pedagogiczna, 2.3 Korygowanie samooceny w programach profilaktycznych, 2.4 Możliwości wykorzystania współczesnej psychoterapii w rozwijaniu i korygowaniu samooceny, 3. Problematyka i organizacja badań, 3.1 Cel,problemy i hipotezy robocze, 3.2 Metody,techniki i narzędzia badawcze, 3.3 Teren badań i osoby badane, 4. Opis terapii pedagogicznej zastosowanej w eksperymencie, 4.1 Pedagogika zabawy jako podstawa programu terapii pedagogicznej, 4.2 Podstawowe techniki korygowania samooceny zastosowane w terapii pedagogicznej, 4.3 Opis programu oraz spostrzeżenia z przebiegu terapii, 5. Skuteczność terapii samooceny w świetle przeprowadzonych badań, 5.1 ZAmiany samooceny ujawnione badaniem kwestionariuszem "jaki jesteś" P.Sears, 5.2 Zmiany samooceny uczniów w swietle badania dyferencjałem semantycznym, 5.3 Zmiany samooceny w świetle badania testem zdań niedokończonych, 5.4 Zmiana stosunku do siebie ujawniona skalą samoakceptacji E.M.Bergera, 5.5 Zmiany gotowości do zachowań asertywnych uczniów, 5.6 Zmiany stosunków społecznych w grupie, 5.7 Zmiany we wzajemnym postrzeganiu uczniów, 5.8 Zmiany wizji własnej przyszłości badanych uczniów, 5.9 Opinia uczniów o zajęciach, 5.10 Charakteryzstyka wybranych przypadków
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej