23774
Brak okładki
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. Istota i znaczenie doboru kadry menedżerskiej 2. Przedsiębiorstwa międzynarodowe jako podmioty globalnego rynku 3. Międzynarodowa kadra menedżerska 4. Kontekst kulturowy pozyskiwania kadry menedżerskiej do przedsiębiorstw międzynarodowych 5. Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej w przedsiębiorstwach japońskich 6. Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej w przedsiębiorstwach amerykańskich 7. Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej w przedsiębiorstwach niemieckich 8. Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej w przedsiębiorstwach francuskich i hiszpańskich 9. Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej w przedsiębiorstwach nordyckich 10. Wnioski z badań 11. Bibliografia
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej