23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks rzeczowy
Indeks nazwisk
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.I Dlaczego klienci bywają trudni?: 1. Skąd się bierze opór?, 2. Typy trudnych klientów, 3. "Etykietowanie" klientów, 4. Wiele zależy od punktu widzenia. Cz.II A jeśli terapeuta jest trudny?: 5. Kiedy terapeuta szkodzi sam sobie, 6. Grochem o ścianę, 7. Gry terapeutów. Cz.III Szczególnie kłopotliwi klienci: 8. Na wypadek gdybym postanowił się zabić, 9.Wrócę, jeśli mnie wyleczysz, 10.Nie zmusisz mnie do mówienia, 11.To nie mój problem - to on ma kłopoty, 12.Przecież już o tym mówiłem, 13.Tak, nie, być może, nie wiem. Cz.IV Radzenie sobie z trudnymi przypadkami: 14.W obliczu problemów nierozwiązywalnych, 15.Myśleć konstruktywnie i współczuć, 16.Umacnianie przymierzy terapeutycznych, 17.Praktyczne strategie przeciw zwyciężaniu impasu, 18.Reguły zaangażowania
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej