23559
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 341 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
Część I: Dystrybucja produktów. 1. Wprowadzenie. 2. Struktura rynku a dystrybucja produktów. 3. Strategie i rozwój konkurencji. 4. Pojęcie i znaczenie dystrybucji. 5. Kanały dystrybucji. 6. Podmioty uczestniczące w dystrybucji. 7. Rodzaje dystrybucji. Część II: Dystrybucja produktów na zasadzie wyłączności w prawie Unii Europejskiej. 1. Wprowadzenie. 2. Dopuszczalność stosowania klauzul wyłączności (art. 81 TWE). 3. Nadużycie pozycji dominującej (art. 82 TWE). 4. Niedopuszczalność stosowania klauzul wyłączności w porozumieniach w zakresie dystrybucji towarów i usług. 5. Porozumienia w zakresie praw własności przemysłowej. Część III: Klauzule wyłączności w prawie polskim. 1. Wprowadzenie. 2. Formy porozumień dystrybucyjnych. 3. Możliwości zastrzeżenia wyłączności w porozumieniach w świetle Kodeksu cywilnego. 4. Porozumienia dotyczące praw własności przemysłowej. 5. Dopuszczalność stosowania klauzul wyłączności w świetle polskiego prawa antymonopolowego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again