23559
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Część I: Dystrybucja produktów. 1. Wprowadzenie. 2. Struktura rynku a dystrybucja produktów. 3. Strategie i rozwój konkurencji. 4. Pojęcie i znaczenie dystrybucji. 5. Kanały dystrybucji. 6. Podmioty uczestniczące w dystrybucji. 7. Rodzaje dystrybucji. Część II: Dystrybucja produktów na zasadzie wyłączności w prawie Unii Europejskiej. 1. Wprowadzenie. 2. Dopuszczalność stosowania klauzul wyłączności (art. 81 TWE). 3. Nadużycie pozycji dominującej (art. 82 TWE). 4. Niedopuszczalność stosowania klauzul wyłączności w porozumieniach w zakresie dystrybucji towarów i usług. 5. Porozumienia w zakresie praw własności przemysłowej. Część III: Klauzule wyłączności w prawie polskim. 1. Wprowadzenie. 2. Formy porozumień dystrybucyjnych. 3. Możliwości zastrzeżenia wyłączności w porozumieniach w świetle Kodeksu cywilnego. 4. Porozumienia dotyczące praw własności przemysłowej. 5. Dopuszczalność stosowania klauzul wyłączności w świetle polskiego prawa antymonopolowego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej