23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Część I: Organizacja a kultura. 1. Wpływ kultury na organizację. 2. Wpływ organizacji na kulturę. 3. Skutki dysonansu kulturowego w organizacji. 5. Adaptacyjność organizacji. Część II: Organizacyjne wartości. 1. Władza w organizacji. 2. Organizacja jako rodzina. 3. Organizacyjne wzorce. 4. Organizacja jako jedność działania i myślenia. 5. Człowiek w organizacji. Część III: Organizacja jako system ról. 1. Kształtowanie ról organizacjnych. 2. Promocj organizacji. 3. Przedmiot identyfikacji. 4. Organizacyjna gra. 5. Konkurencyjność organizacji. Część IV: Stosunek do zmian. 1. Konserwatyzm pragmatyczny. 2. Konserwatyzm ideologiczny. 3. Innowacyjność a konkurencja. 4. Innowacyjność a elastyczna polityka kadrowa. 5. Innowacyjność a kryzys. Część V: Stosunek do klientów. 1. Przedsiębiorczość. 2. Klient dla firmy czy firma dla klienta? 3. Kompleksowość obsługi. 4. Rola planu. 5. Autonomizacja celów. Część VI: Podstawa sukcesu. 1. W służbie klienta. 2. Skala działania. 3. Zarządzanie czasem. 4. Fatalizm. 5. Poczucie obowiązku.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej