23763
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszczenie w j. ang.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1.Zagadnienia teorii negocjacji: 1.1.Konflikt. 1.2.Wzajemna zależność i cechy relacji łączącej strony negocjacji. 1.3. Pojęcie negocjacji. 1.4.Perspektywy teoretyczne wykorzystywane w opisie negocjacji. 1.5.Kontrowersje związane z oceną wyniku negocjacji. 2.Negocjacje w biznesie i marketingu: 2.1.Negocjacje w biznesie jako przedmiot zainteresowania nauk ekonomicznych. 2.2.Działalność marketingowa przedsiębiorstwa. 2.3.Negocjacje w związku z realizacją zadań marketingowych prowadzone w przedsiębiorstwie. 2.4.Negocjacje na rynku. 3.Wykorzystanie negocjacji w rozwiązywaniu konfliktów powstałych w zwiażku z działalnością jednostki marketingu w przedsięiorstwie: 3.1.Przyczyny konfliktów marketingu z innymi działami przedsiębiorstwa. 3.2.Przeciwdziałanie konfliktom. 3.3.Metody rozwiązywania konfliktów pomiędzy marketingiem a innymi działami przedsiebiorstwa. 3.4.Warunki skuteczności negocjacji jako metody rozwiązywania konfliktów powstałych w związku z działalnością jednostki marketingu w przedsiębiorstwie. 3.5.Analiza możliwości wykorzystania negocjacji w rozwiązywaniu konfliktów związanych z działalnością jednostki marketingu w świetle własnych badań empirycznych. 4.Negocjacje w zakupach zaopatrzeniowych: 4.1.Podstawowe pojęcia dotyczące zakupów zaopatrzeniowych. 4.2.Znaczenie i orgaznizacja funkcji zakupów w badanych przedsiębiorstwach. 4.3.Strategie zakupu i ich rodzaje. 4.4.Czynniki warunkujące wybór strategii zakupu. 4.5.Sposób kształtowania relacji z dostawcami a poziom innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. 4.6.Strategie zakupów stosowane przez badane przedsiebiorstwa. 4.7.Konsekwencje wyboru strategii zakupu. 4.8.Negocjacje w zakupach zaopatrzeniowych w świetle badań własnych. 5.Negocjacje w kanałach marketingowych: 5.1.Przesłanki wykorzystania kanałów marketingowych. 5.2.Negocjacje jako przepływ w kanale marketingowym. 5.3.Przesłanki wykorzystania negocjacji w koordynacji kanłu marketingowego. 5.4.Sposoby przeciwdziałąnia ryzyku relacji w kanale marketingowym. 5.5. Koordynacyjna rola negocjacji. 5.6.Znaczenie siły przetargowej na wyniki negocjacji w kanale marketingowym - badania własne.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej