23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 345-350. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz. I Uwarunkowania działań marketingowych: 1. Istota i ewolucja koncepcji marketingu; 2. Sektorowe uwarunkowania marketingu; 3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa. Cz. II Zachowania nabywców na rynku: 4. Klient jako podstawowy podmiot działań marketingowych; 5. Zachowania nabywców; 6. Segmentacja rynku; 7. Systemy informacyjne w marketingu; 8. Badania marketingowe. Cz. III Instrumenty marketingowe: 9. Produkt w koncepcji marketingu; 10. Opakowania i marka jako atrybuty produktu; 11. Strategia cen; 12. Dystrybucja; 13. Komunikacja marketingowa (promocja); 14. Wizerunek przedsiębiorstwa. Cz. IV Strategiczne aspekty marketingu: 15. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa; 16. Wskaźniki marketingowe; 17. Marketing strategiczny a operacyjny; 18. Plan marketingowy; 19. Strategie marketingowe; 20. Marketing relacji; 21. Kontrola marketingowa; 22. Etyka w marketingu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej