23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia s. 345-350. Indeks.
Formatted contents note
Cz. I Uwarunkowania działań marketingowych: 1. Istota i ewolucja koncepcji marketingu; 2. Sektorowe uwarunkowania marketingu; 3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa. Cz. II Zachowania nabywców na rynku: 4. Klient jako podstawowy podmiot działań marketingowych; 5. Zachowania nabywców; 6. Segmentacja rynku; 7. Systemy informacyjne w marketingu; 8. Badania marketingowe. Cz. III Instrumenty marketingowe: 9. Produkt w koncepcji marketingu; 10. Opakowania i marka jako atrybuty produktu; 11. Strategia cen; 12. Dystrybucja; 13. Komunikacja marketingowa (promocja); 14. Wizerunek przedsiębiorstwa. Cz. IV Strategiczne aspekty marketingu: 15. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa; 16. Wskaźniki marketingowe; 17. Marketing strategiczny a operacyjny; 18. Plan marketingowy; 19. Strategie marketingowe; 20. Marketing relacji; 21. Kontrola marketingowa; 22. Etyka w marketingu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again