23559
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia s. 237-246.
Formatted contents note
1. Marketig personalny i jego znaczenie we współczesnym przesiębiorstwie, 2. Wizerunek firmy jako pracodawcy i jego kształtowanie, 3. Adresaci działań z zakresu marketingu personalnego i ich potrzeby, 4. Wybrane aspekty działań persoalnych w zakresie pozyskiwania i oceniania pracowników i ich rola w kreowaniu wizerunku firmy, 5. Rozwój pracowników i jego wpływ na kreowanie wizerunku firmy, 6. Działania personalne realizowane w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań, 7. Koncepcja zintegrowanej mieszanki marketingowej
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again