23559
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 237-246.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Marketig personalny i jego znaczenie we współczesnym przesiębiorstwie, 2. Wizerunek firmy jako pracodawcy i jego kształtowanie, 3. Adresaci działań z zakresu marketingu personalnego i ich potrzeby, 4. Wybrane aspekty działań persoalnych w zakresie pozyskiwania i oceniania pracowników i ich rola w kreowaniu wizerunku firmy, 5. Rozwój pracowników i jego wpływ na kreowanie wizerunku firmy, 6. Działania personalne realizowane w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań, 7. Koncepcja zintegrowanej mieszanki marketingowej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej