23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
Cz. I Teoretyczne podstawy uwarunkowań wykorzystywania teoretycznej wiedzy pedagogicznej w praktyce edukacyjnej: 1. Wybrane koncepcje pedagogiki, 2. Teoria pedagogiczna a teoretyczna wiedza pedagogiczna, 3. Tworzenie teoretycznej wiedzy pedagogicznej, 4. Charakterystyka elementów teoretycznej wiedzy pedagogicznej, 5. Teoretyczna wiedza pedagogiczna a praktyka edukacyjna. Cz. II Metodologiczne podstawy badań własnych: 6.Metodologia badań własnych. Cz. III Analiza wyników badań własnych: 7. Stan wykorzystywania teoretycznej wiedzy pedagogicznej w praktyce edukacyjnej, 8. Uwarunkowanie wykorzystywanie teoretycznej wiedzy pedagogicznej związane z drogą przekazu tejże wiedzy do praktyki, 9. Uwarunkowania wykorzystywania teoretycznej wiedzy pedagogicznej związane z samokształceniem i aktywnością zawodową nauczycieli, 10. Uwarunkowania wykorzystywania teoretycznej wiedzy pedagogicznej związane z postawami nauczycieli i teoretyków tej wiedzy, 11. Model efektywniejszego wykorzystywania teoretycznej wiedzy pedagogicznej w praktyce edukacyjnej
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again