23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Zawiera: I. Media wobec wielorakich potrzeb edukacyjnych dziecka: Media w rozwijaniu inteligencji wielorakich dziecka; Využívanie ikt vo vyučovacom procese a žiak so špeciálnymi edukačnými potrebami; Media dydaktyczne nową szansą w przezwyciężaniu specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu; Terapia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych – tradycyjne czy nowoczesne metody pracy; Multimedia w rozwoju mowy i myślenia dziecka; Wykorzystanie programów komputerowych w terapii logopedycznej dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym; Nowoczesne metody przetwarzania informacji. Błyskawiczne czytanie w świetle badań własnych; Dziecko w świecie zagrożeń – higiena i bezpieczeństwo; Wiedza o zdrowiu i zachowania zdrowotne dzieci sześcioletnich; TV w życiu dzieci hospitalizowanych (na podstawie badań dzieci z chorobami nerek); Media a problem otyłości u dzieci; Komunikacja dzieci z rozszczepem podniebienia z perspektywy kodu językowego, parajęzykowego i niejęzykowego; Dziecko w innym świecie – komunikacja dziecka autystycznego. II. Sztuka dziecka a świat przemian cywilizacyjnych: Edukacyjne możliwości muzycznych programów komputerowych elementem wychowania wielomedialnego; Wykorzystanie komputera i programów multimedialnych w edukacji muzycznej dziecka; Czasopisma dla dzieci wydawnictwa Egmont Sp. Z o.o. w Polsce (1900-2004); Seria wydawnicza „Odkryj świat” jako pomoc edukacyjna dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Uwarunkowania wartości informacyjnych ilustracji w lekturze szkolnej uczniów w młodszym wieku szkolnym (na przykładzie książki Czesława Janczarskiego „ Jak Wojtek został strażakiem”); Tradycyjne i nowoczesne źródła edukacji przez sztukę; Estetyczne i dydaktyczne konsekwencje zastosowania komputera jako narzędzia w edukacji plastycznej; Czy kij baseballowy może być atrybutem zabawy?; Wpływ mediów na folklor dziecięcy; Kinezjetyczne i proksemiczne wymiary analizy tekstu a poziom postawy twórczej dzieci w wieku wczesnoszkolnym; System VST jako środek dydaktyczny wykorzystywany na lekcjach muzyki w polskiej szkole; Kultúra, umenie a počítač v edukacji.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again