23782
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Część I: Portret nauczyciela wczesnej edukacji. 1. Portfolio jako technika monitorowania i autoprezentacji rozwoju profesjonalnego słuchaczy studiów podyplomowych edukacji zintegrowanej. 2. Kompetencje nauczyciela wczesnej edukacji do pracy z dziećmi leworęcznymi. 3. Kompetencje dydaktyczne nauczycieli wczesnej edukacji. 4. Permanentna reforma edukacji. 5. Nauczyciele i rodzice partnerami w trudnym okresie adaptacji dziecka w przedszkolu. Część II: Wybrane aspekty edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. 1. Krytyczne czytanie sposobem aktywnego udziału uczniów w dialogu edukacyjnym. Amerykański projekt kształcenia krytycznego myślenia i czytania we współczesnej edukacji wczesnoszkolnej. 2. Aktywność werbalna dzieci w młodszym wieku szkolnym w świetle przezwisk uczniowskich. 3. Wpływ ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych zawartych w podręczniku na proces rozwoju mowy dziecka. 4. Stymulowanie percepcji i ekspresji plastycznej dzieci pięcioletnich ilustracjami różnych twórców do wiersza J. Tuwima "Okulary" 5. Raz jeszcze - o metodzie czynnościowego nauczania matematyki w klasach I-III. 6. Tradycje muzykowania ludowego inspiracją w rozwoju kreatywności dzieci. 7. Regionalizm i ścieżka regionalna w rzeczywistości integracji kształcenia ogólnego z muzyką. 8. Zdrowie w szkole. 9. Inteligencja emocjonalna a wychowanie dziecka w wieku przedszkolnym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej