23770
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 309-315. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Badania marketingowe na rynku business-to-business 2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych; 3. Obserwacje i eksperymenty; 4.Wywiady i ankiety na rynku business-to-business 5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza. 6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach 7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet 8. Analiza i prezentowanie wyników badań; 9. Porównywanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet 10. Współpraca z agencją badań marketingowych
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej