23559
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Literatura
Uwaga dotycząca zawartości
1.Istota i warunki rozwoju marketingu usług ubezpieczeniowych, 2.Kategoria orientacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej, 3.Badania marketingowe i ich wpływ na decyzje firm ubezpieczeniowych, 4.Proces tworzenia stratgii marketingowej firm ubezpieczeniowych, 5.Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych, 6.Marketing mix firmy ubezpieczeniowej, 7.Orientacja marketingowa firm ubezpieczeniowych w Poslce na podstawie wyników badań bezpośrednich
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej