23559
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 433-463.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Marketing w politycznym zwierciadle, 2. Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3. Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4. Wizerunek lidera politycznego, 5. Rekalma polityczna, 6. Polityczna reklama negatywna, 7. Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8. Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9. Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10. Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11. Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12. Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13. Kobiety w polityce, 14. Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15. Platforma Obywatelska - nowa jakość w polityce?, 16. Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17. Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18. Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19. Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej