23763
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 002 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Rozdział I. Społeczeństwo informacji i wiedzy - wizja a rzeczywistość : 1. Biblioteka w społeczeństwie informacyjnym 2. Edukacyjny paradygmat biblioteki naukowej w tworzeniu społeczeństwa wiedzy 3. Społeczeństwo informacyjne a czytelnictwo 4. Potrzeby informacyjne - klucz do zrozumienia użytkowników biblioteki akademickiej 5. Biblioteki naukowe wobec przemian społeczeństwa informacyjnego na przykładzie Biblioteki Głównej Politechniki Opolskiej 6. Specjalista informacji i jego warsztat jako element społeczeństwa wiedzy na przykładzie Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej Rozdział II. Bibliotekarz przyszłości - synteza tradycji i nowoczesności 1. Bibliotekarz jako główne ogniwo społeczeństwa informacyjnego 2. Bibliotekarz przyszłości - synteza tradycji i nowoczesności 3. Wizerunek zawodu bibliotekarza XXI wieku 4. Rola bibliotekarza w kształtowaniu społeczeństwa wiedzy 5. Bibliotekarz jako zawód sfeminizowany - przyczyny i skutki 6. Stres w pracy bibliotekarza - subiektywne odczucia pracowników bibliotek i czytelników Rozdział III. Rola bibliotek w rozwiązywaniu informacyjnych problemów współczesności 1. Kultura organizacyjna w niewielkiej bibliotece niepaństwowej szkoły wyższej 2. Biblioteka jako organizacja ucząca się 3. Informatyczne aspekty nowoczesnych publikacji elektronicznych 4. Customer Relationship Management (CRM) jako metoda zarządzania wiedzą biblioteki naukowej 5. Zarządzanie relacjami z klientem w bibliotece szkoły wyższej 6. Współpraca z czytelnikiem w tworzeniu kolekcji przewodników turystycznych w bibliotece Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie 7. Biblioteki akademickie z perspektywy public relations 8. Standardy w ocenie bibliotek akademickich 9. Ograniczenia w dostępie do zasobów bibliotek szkół wyższych
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again