23756
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 307-313.
Uwaga dotycząca zawartości
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1. Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2. Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3. Proces doskonalenia SIM, 4. Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5. Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1. Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2. Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3. Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4. Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5. Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6. Wybrane aspekty integracji SIM, 7. Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1. Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2. Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej