23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Notes:
General note
Literatura s. 289-296
Formatted contents note
Wprowadzenie; R.1 Znaczenie rozwoju pojęcia zdrowia dla tworzenia nowych pojęć i wartości; R.2 Psychologiczne i antropologiczne aspekty zdrowia; R.3 Zdrowie, normy etyczne i zasady światopoglądowe; R.4 Uwarunkowania zdrowia i środowiska wspierające zdrowie; R.5 Wybrane polityki i strategie promocji zdrowia; R.6 Udział promocji w osiąganiu celów zdrowotnych; R.7 Programy promocji zdrowia dla środowisk lokalnych: gminy, miasta, powiatu; województwa; R.8 Promocja zdrowia jako zadanie opieki zdrowotnej; R.9 Środowisko i zdrowie - zdrowie środowiskowe; R.10 Aktualne możliwości wykorzystania teorii ekonomii zdrowia dla potrzeb promocji zdrowia; R.11 Aktualne możliwości finansowania działań promocji zdrowia; R.12 Planowanie i wdrażanie krajowych programów zdrowia publicznego; R.13 Promocja zdrowia w procesie reformowania systemu opieki zdrowotnej; R.14 Rola legislacyjna we wdrażaniu polityki promocji zdrowia; R.15 Teoria organizacji i zarządzania w promocji zdrowia; R.16 Marketing społeczny w promocji zdrowia; R.17 Projekty i programy promocji zdrowia ŚOZ i ich rozwój w Polsce; R.18 Promocja zdrowia w Unii Europejskiej i szanse jej realizacji wg unijnych zasad w Polsce; R.19 Dokumenty.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again