23506
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Literatura s. 289-296
Uwaga dotycząca zawartości
Wprowadzenie; R.1 Znaczenie rozwoju pojęcia zdrowia dla tworzenia nowych pojęć i wartości; R.2 Psychologiczne i antropologiczne aspekty zdrowia; R.3 Zdrowie, normy etyczne i zasady światopoglądowe; R.4 Uwarunkowania zdrowia i środowiska wspierające zdrowie; R.5 Wybrane polityki i strategie promocji zdrowia; R.6 Udział promocji w osiąganiu celów zdrowotnych; R.7 Programy promocji zdrowia dla środowisk lokalnych: gminy, miasta, powiatu; województwa; R.8 Promocja zdrowia jako zadanie opieki zdrowotnej; R.9 Środowisko i zdrowie - zdrowie środowiskowe; R.10 Aktualne możliwości wykorzystania teorii ekonomii zdrowia dla potrzeb promocji zdrowia; R.11 Aktualne możliwości finansowania działań promocji zdrowia; R.12 Planowanie i wdrażanie krajowych programów zdrowia publicznego; R.13 Promocja zdrowia w procesie reformowania systemu opieki zdrowotnej; R.14 Rola legislacyjna we wdrażaniu polityki promocji zdrowia; R.15 Teoria organizacji i zarządzania w promocji zdrowia; R.16 Marketing społeczny w promocji zdrowia; R.17 Projekty i programy promocji zdrowia ŚOZ i ich rozwój w Polsce; R.18 Promocja zdrowia w Unii Europejskiej i szanse jej realizacji wg unijnych zasad w Polsce; R.19 Dokumenty.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej