23787
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona 349-359.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1. Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2. Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3. Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 4. Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5. Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6. Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7. Zadowoloenie i lojalność jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8. Kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9. Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej