23787
No cover
Book
In basket
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strona 349-359.
Formatted contents note
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1. Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2. Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3. Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 4. Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5. Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6. Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7. Zadowoloenie i lojalność jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8. Kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9. Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again