23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s.314-319
Formatted contents note
1. Uwagi wstępne - aspekty pojęciowy i metodologiczny; 2. Banki i kliencie jako siły konkurencji - reguły gry i ich zmiany w polskim sektorze bankowym; 3. Banki polskie - zasadnicze bariery i szanse w walce o klientów; 4. Konkurencja potencjalna - tendencje i kierunki zmian w bankowości europejskiej i przesłanki kształtowania współpracy z klientami w Polsce; 5. Konkurencja substytucyjna i bezpośrednia ze strony niebankowych instytucji finansowych; 6. Infrastruktura instytucjonalna wspomagająca rozwój rynku usług bankowych w Polsce; 7. Przemiany w otoczeniu zewnętrznym a konkurencyjność banków polskich; 8. Luki w ofercie współpracy a konkurencyjność banków polskich (w świetle otwarcia Polski na rynek Unii Europejskiej); 9. Model klienta z sektora MŚP na potrzeby banku; 10. Model klienta indywidualnego n potrzeby banku; 11. Uwagi końcowe.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again