23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.307-315
Uwaga dotycząca zawartości
1. Marketing relacyjny w bankowości komercyjnej - pod stawy teoretyczne; 2. Kształtowanie relacji banku z klientami; 3. Polityka produktowa służąca do ustanowienia i wzmacniania relacji; 4. Polityka cenowa banków jako istotny element marketingu relacyjnego; 5. W poszukiwaniu optymalnego modelu dystrybucji produktów bankowych; 6. System komunikacji w marketingu relacyjnym; 7. Wyniki banków - marketingowe źródła sukcesu; Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej