23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
1. Klient jako obiekt marketingu; 2. Zarządzanie lojalnością klienta; 3. Wykorzystanie promocji on-line w kreowaniu relacji z klientami; 4. Badanie lojalności nabywców jako podstawa zarządzania kluczowymi klientami; 5. Strategie marketingu zakupów na rynku przemysłowym; 6. Marketing w działalności producentów rolnych; 7. Promocja w działalności przedsiębiorstw na polskim rynku produktów muzycznych; 8. Uwarunkowania prawne działalności reklamowej na rynku farmaceutycznym; 9. Idea Corporate Relations- kierunek rozwoju public relations w Stanach Zjednoczonych; 10. Obsługa logistyczna w działalności produkcyjnej; 11. Zrzeszenia detalistów jako forma integracji gospodarczej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again