23499
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Literatura
Uwaga dotycząca zawartości
R.I Komunikacja marketingowa: 1. Proces komunikacji i jego znaczenie, 2. Komunikacja jako element marketingu mix, 3.Zintegrowana komunikacja marketingowa. R.II Public relations - komunikacja z otoczeniem: 1. Istota public relations, 2. Public relations a pojęcia pokrewne, 3. Historia i rozwój PR, 4. Teoretyczne modele public relations, 5. Rola i miejsce public relations w organizacji. R.III Fazy procesu public relations: 1. Różne koncepcje procesu PR, 2. Analiza stanu wyjściowego, 3. Planowanie, 4. Wdrożenie planu komunikacyjnego, 5. Ocena efektywności działań public relations. R.IV Techniki public relations i ich praktyczne zastosowanie: 1. Klasyfikacja technik PR, 2. Komunikacja zewnętrzna, 3. Komunikacja wewnętrzna, 4. Specyficzne obszary zastosowań public relations, 5. PR w wybranych instytucjach, 6. Nowe trendy w PR
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej