23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
R.I Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości: 1. Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna, 2. Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości, 3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości, 4. Trendy zmian w organizacji gospodarczej na świecie, 5. Funkcjonowanie organizacji przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym. R.II Model restrukturyzacji przedsiębiorstw: 1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw, 2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw, 3.Model restrukturyzacji przedsiębiorstw, 4. Elementy modelu restrukturyzacji przedsiębiorstw. R.III Analiza i ocena efektów wdrażania metod restrukturyzacji: 1. Kompleksowe Zarządzanie jakością (TQM), 2. Metoda restrukturyzacji procesowej Reenginering, 3. System Dostaw na Czas (JIN). R.4 metody wdrażania procesów restrukturyzacji przedsiębiorstw: 1. Typowe programy restrukturyzacyjne, 2. Tworzenie programu restrukturyzacyjnego, 3. Ciągłe Doskonalenie Zarządzania jako alternatywa restrukturyzacji typowej, 4. Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji, 5. Wdrażanie Ciągłego Doskonalenia zarządzania. R.V Wyniki wdrożeń modelu Ciągłego Doskonalenia Zarządzania na przykładzie przedsiębiorstw meksykańskich: 1. Przedsiębiorstwa wchodzące w skład Korporacji jako obiekty badawcze, 2. Identyfikacja stanu firm przed restrukturyzacja, 3. Restrukturyzacja typowa i jej wyniki, 4. Badanie przypadku Ciągłego Doskonalenia Zarządzania, 5. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw jako wynik wdrożenia Ciągłego Doskonalenia Zarządzania. R.VI Wnioski końcowe i rekomendacje: 1. Czy metodą Ciągłego Doskonalenie Zarządzania można wdrożyć w Polsce?, 2. Wnioski końcowe, 3. Rekomendacje dla przyszłych badań, 4. Podsumowanie.
restrukturyzacji przedsiębiorstw, 4.Elementy modelu restrukturyzacji przedsiębiorstw. R.III Analiza i ocena efektów wdrażania metod restrukt uryzacji : 1.Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 2.Metoda restrukturyzacji procesowej Reengineering ( BPR), 3.System Dostaw na Czas (JiT). R.IV Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych przedsiębiorstw : 1.Typowe programy restrukturyzacyjne , 2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego, 3.Ciągłe Doskonalenie Zarządzania jako alternatywa restruktury zacji typowej, 3.Metoda analizy i oceny wyników restru kturyzacji, 4.Procedury stosowania metody analizy i oc eny wyników restrukturyzacji, 5.Wdrażanie Ciągłego Do skonalenia Zarządzania. R.V Wyniki wdrozeń modelu Ciągłego Doskonalenia Zarzą dzania na przykładzie przedsiębiorstw meksykańskich : 1.Przedsiębiorstwa wchodzące w skład Korporacji jako o biekty badawcze, 2.Identyfikacja stanu firm przed res trukturyzacją, 3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki,
4.Badanie przypadku Ciągłego Doskonalenia Zarządzania , 5.Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw jako wynik
wdrożenia Ciągłego Doskonalenia Zarządzania. R.VI Wnioski końcowe i rekomendacje : 1.Czy metodę Ciągłego Doskonalenia Zarządzania można wdrożyć w Pol sce?, 2.Wnioski końcowe, 3.Rekomendacje dla przyszłych
badań, 4.Podsumowanie
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej