23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
I. Istota i funkcje marketingu bankowego na tle marketingu usług : 1.Specyfika usługi jako produktu, 2.Marketing usług-marketing bankowy, 3.Jakość usług podstawą przewagi konkurencyjnej banku, 4.Konsument a usługa-od pierwszego kontaktu do lojalności, 5.Pojęcie równoważenia popytu i podaży usług bankowych w czasie. II. Analiza stopnia i skutków niedopasowania popytu i podaży usług bankowych : 1.Rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 2.Analiza zapotrzebowania na usługi bank owe w czasie-studia przypadków, 3.Przyczyny zmienności natężenia popytu na usługi bankowe, 4.Skutki niedopasowania popytu i podaży usług, 5.Analiza procesu świadczenia wybranych usług bankowych klientom indywidualnym, III. Instrumenty równoważące popyt z podażą usług bankowych : 1.Optimum możliwości dostarczania usług, 2.Instrumenty oddziaływania na konsumentów usług bankowych, 3.Instrumenty różnicujące zdolność banku w dostarczani u usług, 4.Zarządzanie czasem oczekiwania klienta na u sługę. IV Ekonomiczne i organizacyjne aspekty równoważenia popytu i podaży usług : 1.Realia opieki nad klientem indywidualnym w polskich bankach, 2.Model rozwiązań równo ważących popyt i podaż usług w banku, 3.Wpływ rozwiązań równoważących popyt i podaż usług na wzrost efektywności banku, 4.Bariery wdrażania proponowanych rozwiązań w bankach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again