23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
R.I Podstawy teoretyczne-teorie przedsiębiorstwa: 1. Neoklasyczna teoria firmy, 2. Menedżerskie teorie firmy, 3. Behawioralna teoria firmy, 4. Teoria agencji, 5. Teoria praw własności, 6. Teoria kosztów transakcyjnych, 7. Współczesne teoria firmy a transformacja gospodarek postsocjalistycznych. R.II Konkurencyjność i strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa: 1. Definicja konkurencyjności, 2. Proces osiągania i podtrzymania konkurencyjności-strategia konkurencyjna, 3. Konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia konkurencyjności-pomiar zmiennych. R.III Strategie przedsiębiorstw poznańskich: 1. Koncepcja programu badawczego " Zachowanie się przedsiębiorstw poznańskich w okresie przejścia do gospodarki rynkowej, 2. Strategie przedsiębiorstw poznańskich, 3. Percepcja polityki gospodarczej przez kierownictwa przedsiębiorstw, 4. Struktura władzy i konflikt w przedsiębiorstwach poznańskich R.IV Wnioski dla polityki gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem polityki handlu zagranicznego
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again