23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Cz. I Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność organizacji w kontekście marketingowej orientacji firm: - Zarządzanie wiedzą w budowie pozycji konkurencyjnej firmy; - Wiedza czynnikiem rozwoju organizacji non profit; -Wpływ doświadczenia (bazy wiedzy) na formułowanie strategii przedsiębiorstw; - Rola wiedzy i kapitału intelektualnego w rozwoju przedsiębiorstw; - Zarządzanie wiedzą a kontrola strategiczna; - Wiedza marketingowa w zachowaniach rynkowych firm; Ocena efektów polityki produktu i promocji jako źródło wiedzy marketingowej; - Alternatywne źródła energii jako innowacje proekologiczne. Cz. II Problemy i przykłady zarządzanie wiedzą w firmach: -Globalizacja, zmienność i zarządzanie jakością; - TQM a zarządzanie wiedzą; - Zarządzanie wiedzą w organizacji komercyjnej na przy kładzie koncernu samochodowego; - Funkcjonowanie restauracji przyhotelowych w dobie globalizacji; - Eksport zachętą do wykorzystania wiedzy. Cz. III Ogólne problemy zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie globalizacji: - Globalizacja w usługach pocztowych i w telekomunikacyjnych; - Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; - Zarządzanie wiedzą w kreowaniu sukcesu firmy w epoce globalizacji; - Nowa ekonomia: teoria chaosu, zarządzanie paradoksami i kapitał społeczny; - Zarządzanie wiedzą w organizacji w dobie globalaizacji - refleksja filozoficzna.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej