23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s.155-161
Formatted contents note
R.1 Człowiek i rzeczywistość społeczna: Natura rzeczywistości i jej poznanie; Dwuaspektowa natura rzeczywistości; Trzy procesy kreowania rzeczywistości; Rzeczywistość medialna; Proces eksternalizacji; Proces internalizacji; Proces obiektywizacji; Wiedza na temat rzeczywistości społecznej; Dynamika przyrostu wiedzy ogólnospołecznej; Płaszczyzna intersubiektywna; Przezwyciężenie opozycji obiektywne - subiektywne; Naturalny porządek społeczno- kulturowy; Konstruowanie rzeczywistości społecznej na poziomie tekstu i jego odbioru. R.2 Reklama jako wiedza ogólnospołeczna o rzeczywistości społeczno-kulturowej: Porządek społeczno-kulturowy a wiedza ogólnospołeczna; Horyzonty wiedzy ogólnospołecznej; Przekazy reklamowe jako medialna encyklopedia wiedzy ogólnospołecznej; Wspólna wiedza o rzeczywistości społecznej jako czynnik zmiany społecznej i kulturowej; Konsumpcja jako sposób zdobywania nowych społecznych kompetencji w Polsce; Wspólna wiedza jako warunek egalitaryzmu społecznego i komunikacji kulturowej Egalitarna zasada dystrybucji wiedzy ogólnospołecznej; Życie w subuniwersach znaczeń. R.3 Proces tworzenia znaczeń społecznych i kulturowych Proces stylizacji; Proces kodyfikacji społecznej; Procesy znaczeniotwórcze; Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej. R.4 Przekaz reklamowy - tworzenie rzeczywistości społecznej: Analiza ilościowa telewizyjnych przekazów reklamowych; Analiza jakościowa przekazów reklamowych w świetle koncepcji wiedzy ogólnospołecznej; Analiza przekazów reklamowych ( od listopada 1999 do kwietnia 2000). R.5 Reklama społeczna: Reklama społeczna - kształtowa nie rzeczywistości społecznej; Reklama społeczna jako element marketingu społecznego; Reklamy społeczne - analiza. Podsumowanie; Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again