23774
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, wykaz aktów prawnych s. 189-197.
Formatted contents note
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolnego: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumenta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań konsumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmowanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel detaliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig turystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sondażach społecznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again