23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 002 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
1. Wprowadzenie; 2. Podstawowy model komunikacji interpersonalnej... i jego przełożenie na sytuację biblioteczną; 3. Problem postrzegania rzeczywistości; 4. Gadał dziad do obrazu, czyli skuteczność przekazu werbalnego: Komunikaty czytelników/klientów, Informacja zwrotna, wypowiedzi użytkowników dotyczące jakości obsługi, Trudni klienci - podstawowe typy, Komunikaty bibliotekarzy, Komunikacja werbalna w gronie współpracowników, Skuteczność komunikatu werbalnego, Komunikaty instytucjinalne, Komunikaty ustne i pisemne, Etyka w komunikowaniu - etyka w bibliotekarstwie, Aktywne słuchanie; 5. Komunikacja niewerbalna: Postawa ciała; Intonacja; Dźwięki paralingwistyczne; Mimika; Kontakt wzrokowy; Gest; Odległość, aparycja i strój, Komunikacyjny wymiar czasu; 6. Przestrzenią, komunikatem wizualnym; 7. Kontakt z przełożonymi i współpracownikami - komunikacja wewnętrzna; 8. Kontakty z czytelnikami w różnych typach bibliotek; 9. Komunikacja ze środowiskiem zewnętrznym.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again