23774
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Wprowadzenie do psychologii społecznej: Czym jest psychologia społeczna; Psychologia społeczna - główne perspektywy teoretyczne; Podstawowe zasady zachowania społecznego; Jak psycholodzy badają zachowania społeczne; Jakie jest miejsce psychologii społecznej wśród innych nauk? R.2 Osoba a sytuacja: System motywacyjny: motywy i cele; System reprezentacji poznawczych: nasz obrza świata i siebie; System afektywny: uczucia; Od osoby do zachowania. R.3 Poznanie społeczne zrozumienie siebie i innych: Poznawanie świata społecznego; Cel: zminimalizowanie wysiłku umysłowego; Cel: zarządzanie wizerunkiem własnej osoby; Cel: słuszność. R.4 Autoprezentacja: Czym jest autoprezentacja?; Cel: wzbudzać sympatię; Cel: uchodzić za osobę kompetentną; Cel: dowieść swego statusu i władzy. R.5 Perswazja : Definicja i charakterystyka preswazji; Cel: Trafny obraz rzeczywis tości; Cel: zgodność; Cel: zyskanie aprobaty społecznej. R.6 Wpływ społeczny : Kategorie wpływu społecznego: konformizm,uległość i posłuszeństwo; Cel: dokonanie właściwego wyboru; Cel: zdobycie aprobaty społecznej; Cel: zarządzanie wizerunkiem własnej osoby. R.7 Afilacja i przyjażń: Definicja afilacji i przyjaźni; Cel: zdobycie w sparcia społecznego; Cel: gromadzenie informacji; Cel: zdobycie wysokiego statusu; Cel: wymiana korzyści materialnych. R.8 Miłość i związki romantyczne: Czym jest miłość i związki romantyczne; Cel: uzyskanie satysfakcji seksualnej; Cel: stworzenie więzi rodzinnych; Cel: zdobycie zasobów materialnych i pozycji społecznej. R.9 Zachowania prospołeczne: Definicja zachowań prospołecznych; Cel: korzyści materialne i genetyczne; Cel: aprobata i pozycja społeczna; Cel: zarządzanie wizerunkiem własnej osoby; Cel: zarządzanie nastrojami i emocjami; Czy altruizm istnieje? R.10 Agresja: Definiowanie agresji; Cel: rozładowanie napięcia; Cel: osiągnięcie korzyści materialnych i społecznych; Cel: zdobycie lub utrzymanie wyskiej pozycji społecznej; Cel: obrona siebie lub innych; Przeciwdziałanie przmocy. R.11 Uprzedzenia, stereotypy, dyskryminacja: Globalne uprzedzenia ; Cel: osiagnięcie materialnych korzyści dla własnej grupy; Cel: zyskanie aprobaty społecznej; Cel: zarządzanie wizerunkiem własnej osoby; Cel: oszczędność poznawcza; Przeciwdziałanie uprzedzeniom, stereotypom i dyskryminacji. R.12 Grupy: Natura grupy; Cel: realizacja zadań; Cel: podejmowanie słusznych decyzji; Cel: zdobycie pozycji lidera. R.13 Globalne dylematy społeczne: Definiowanie dylematów społecznych; Cel: osiąganie natychmiastowej korzyści; Cel: obrona siebie i własnej grupy. R.14 Zintegrowana psychologia społeczna: Główne perspektywy teoretyczne psychologii społecznej; Łączenie różnych perspektyw; Dlaczego metoda badawcza jest ważna?
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej