23787
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., także przy rozdz. - Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz. I Zmiany decyzji strategicznych: 1. Wprowadzenie. Cz. II Siły leżące u podłoża zmian rynkowych oraz nowa fala myślenia strategicznego: 2. Siły wywołujące zmiany konkurencji i na rynku, 3. Główne obszary działań strategicznych, 4. Nowa fala myślenia strategicznego, 5. Strategia i zdrowy rozsądek w interesach. Cz. III Analiza przypadków: 6. Dandy. Wielkie wejście na nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogames. Specjaliści od współdziałania, 9. Dru. Poddostawca, który kieruje wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz. IV jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny: 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz. V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działalności przedsiębiorstwa: 17. Wprowadzenie, 18. Jakiej koncepcji działania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 19. Mobilizowanie organizacji, 20. Zaangażowanie w dostrzeganiu okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego eksperymentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie strategii perz syntezę. Cz. VI Uwagi końcowe nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogrames specjaliści od współdziałania, 9. Dru.Poddostwaca, który kieruje się wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz.IV Jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny : 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz.V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działaności przedsiębiorstwa : 17. Wprowadzenie, 18. Moblilizowanie organizacji, 19. Jakiej koncepcji dzi łania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 20. Zaangażowanie w dostrzeganie okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego ekspery mentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie stra tegii przez syntezę
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej