23787
No cover
Book
In basket
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., także przy rozdz. - Indeks.
Formatted contents note
Cz. I Zmiany decyzji strategicznych: 1. Wprowadzenie. Cz. II Siły leżące u podłoża zmian rynkowych oraz nowa fala myślenia strategicznego: 2. Siły wywołujące zmiany konkurencji i na rynku, 3. Główne obszary działań strategicznych, 4. Nowa fala myślenia strategicznego, 5. Strategia i zdrowy rozsądek w interesach. Cz. III Analiza przypadków: 6. Dandy. Wielkie wejście na nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogames. Specjaliści od współdziałania, 9. Dru. Poddostawca, który kieruje wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz. IV jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny: 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz. V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działalności przedsiębiorstwa: 17. Wprowadzenie, 18. Jakiej koncepcji działania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 19. Mobilizowanie organizacji, 20. Zaangażowanie w dostrzeganiu okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego eksperymentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie strategii perz syntezę. Cz. VI Uwagi końcowe nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogrames specjaliści od współdziałania, 9. Dru.Poddostwaca, który kieruje się wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz.IV Jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny : 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz.V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działaności przedsiębiorstwa : 17. Wprowadzenie, 18. Moblilizowanie organizacji, 19. Jakiej koncepcji dzi łania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 20. Zaangażowanie w dostrzeganie okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego ekspery mentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie stra tegii przez syntezę
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again