23559
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Literatura s.307-319
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Jakość i jej istota; R.2 System zapewnienia jakości; R.3 Zarządzanie jakością; R.4 Klient i jego wpływ na jakość; R.5 TQM - kompleksowe zarządzanie jakością; R.6 Zarządzanie procesami w strategii TQM; R.7 Przywództwo w TQM; R.8 Efektywność systemów jakości - sposoby mierzenia; R.9 Wpływ kosztów jakości na efektywność zarządzanie przedsiębiorstwem; R.10 Zarządzanie wiedzą a jakość.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej