23559
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 476)
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
R.I Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji:1.Istot a kanałów dystrybucji,2.Rodzaje kanałów dystrybucji,3. Tradycyjne kanały dystrybucji,4.Nowoczesne kanały dystrybucji produktów bankowych,5.Pojęcie bankowość elektroniczna. R.II Kanały dystrybucji w krajach wysoko rozwinętych:1.Kanały marketingowe stosowane w krajach wysoko rozwiniętych, 2.Strategie dystrybucji w wybranych bankach w Polsce, 3.Dystrybucja produktów bankowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. R.III Preferencje klientów wobec produktów bankowych w świetle ba dań ankietowych. R.IV Strategie dystrybucji w świetle szans i zagrożeń płynących z zastosowania nowoczesnych
kanałów dystrybucji
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again