23559
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 476)
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
R.I Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji:1.Istot a kanałów dystrybucji,2.Rodzaje kanałów dystrybucji,3. Tradycyjne kanały dystrybucji,4.Nowoczesne kanały dystrybucji produktów bankowych,5.Pojęcie bankowość elektroniczna. R.II Kanały dystrybucji w krajach wysoko rozwinętych:1.Kanały marketingowe stosowane w krajach wysoko rozwiniętych, 2.Strategie dystrybucji w wybranych bankach w Polsce, 3.Dystrybucja produktów bankowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. R.III Preferencje klientów wobec produktów bankowych w świetle ba dań ankietowych. R.IV Strategie dystrybucji w świetle szans i zagrożeń płynących z zastosowania nowoczesnych
kanałów dystrybucji
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej