23779
No cover
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Wstęp; Etap wprowadzania w cykl życia produktu; Potrzeby informacyjne w fazie wprowadzania produktu na rynek Proces akceptacji nowego produktu na rynku przemysłowym; Marketingowy charakter nazwy nowego produktu; Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzonego na rynek (na przykładzie produktów częstego zakupu); Wpływ warstwy wizualnej opakowań jednostkowych na decyzje nabywcze konsumentów indywidualnych; Instrumenty promocji sprzedaży wykorzysty wane we wprowadzaniu na rynku nowego produktu; Zarządzanie produktami wysokiej techniki w fazie wprowadzenia na rynk (uwarunkowania marketing dóbr produkcyjnych).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again