23774
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; Etap wprowadzania w cykl życia produktu; Potrzeby informacyjne w fazie wprowadzania produktu na rynek Proces akceptacji nowego produktu na rynku przemysłowym; Marketingowy charakter nazwy nowego produktu; Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzonego na rynek (na przykładzie produktów częstego zakupu); Wpływ warstwy wizualnej opakowań jednostkowych na decyzje nabywcze konsumentów indywidualnych; Instrumenty promocji sprzedaży wykorzysty wane we wprowadzaniu na rynku nowego produktu; Zarządzanie produktami wysokiej techniki w fazie wprowadzenia na rynk (uwarunkowania marketing dóbr produkcyjnych).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej