23752
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.284-288
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Sponsoring jako instrument promocji: Istota sponsoringu; Czynniki rozwoju sponsoringu; Sponsoring w systemie promotion mix; Rodzaje i formy sponsoringu. R.2 Strategia sponsoringu: Formułowanie strategii sponsoringu; Realizacja zaplanowanych działań; Kontrola strategii. R.3 Komunikacja sponsoringowa: Teoretyczne podstawy działania sponsoringu; Nagłośnienie sponsorowania; Sponsoring i środki masowego przekazu. R.4 Metody badania działań sponsoringowych: Badania strategiczne; Pretesting; Badania w trakcie przedsięwzięcia; Badania kontrolne (posttesting). R.5 Obszary sponsorowania: Sponsoring sportowy; Sponsoring kultury; Inne obszary sponsorowania. R.6 Zagrożenia i dylematy sponsoringu: Ryzyko w sponsoringu; Bariery w sponsoringu; Dylematy sponsoringu; Perspektywy sponsoringu. Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej