23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks s.275-282
Uwaga dotycząca zawartości
Cz. I Podstawy - koncepcje i modele handlu elektronicznego: Uwarunkowania, terminologia, możliwości i wyzwania; Magazynowanie danych w modelu Business-toConsumer; Magazynowanie danych w modelach Consumer-toConsumer; Magazynowanie danych w modelu Business-toBusiness; Magazynowanie danych w modelach Goveenmentto-Citizen i Business-to-Government; Magazynowanie danych w modelu Business-tp-Employee. Cz. II Komponenty, problemy i rozwiązania: Podstawowe technologie i komponenty; Systemy informacji gospodarczej - przykładowe rozwiązania; Zagadnienia jakości i integralności danych; Prywatność informacji i bezpieczeństwo systemów w handlu elektronicznym; Przykładowe rozwiązania.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej