23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
R.I Istota misji i strategii organizacji: Misja; Strategia; Cele strategiczne; Paradygmaty i szkoły myślenia strategicznego. R.II Analiza makrootoczenia: Zdefiniowanie makrootoczenia organizacji; Składniki makrootoczenia; Globalizacja i regionalizacja; Analiza scenariuszowa; Analiza makrootoczenia i scenariusze rozwoju Philips Lighting Poland S.A. R.III Otoczenie konkurencyjne: Model konkurencji M.E. Potera; Grupy strategiczne; Alianse strategiczne i fuzje przedsiębiorstw; Alianse otoczenia sektorowego przemysłu mięsnego w Polsce. R.IV Analiza potencjału strategicznego organizacji: Wewnętrzne możliwości sukcesu organizacji; Bilans strategiczny organizacji; Kluczowe czynniki sukcesu; Łań cuch wartości; Cykl życia. R.V Pozycja strategiczna organizacji: Metody portfelowe; Analiza SWOT; Benchmarking. R.VI Strategie organizacji: Rodzaje strategii organizacji; Model H.I. Ansoffa - strategia produkt/rynek; Krzywa "U" M.E. Potera; Strategie kryzysowe w warunkach globalizacji.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again