23488
Brak okładki
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Satysfakcja klienta-wprowadzenie. R.2 Po co się mierzy poziom satysfakcji klienta. R.3 Lojalność. R.4 Łańcuch satysfakcja-zysk. R.5 Cele badania sondażowego R.6 Rozumienie zachowń nabywczych klienta. R.7 Bada nia rozpoznawcze. R.8 Dobór próby. R.9 Rodzaje badań sondażowych. R.10 Projektowanie kwestionariusza. R.11 Umiejętności potrzebne do przeprowadzania wywiadów. R.12 Analiza i raportowanie wyników badań. R.13 Kwe stie public relations w badaniach sondażowych. R.14 Mierzenie poziomu lojalności. R.15 Modelowanie i prog nozowanie. R.16 Maksymalizacja korzyści z badań pozio mu satysfakcji klientów.SERVQUAL
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej